24 Mayıs 2015 Pazar


Bekir Usta’ya Sorular...

Bekir Coşkun ustadır, ama iş seçimlere gelince ne yazık ki, önceki söylenip yazdıklarını o da unutuluyor, konu dönüp dolaşıp CHP’ye oy vermeye geliyor...
*
Bekir usta bugünkü Sözcü’de yayımlanan “HDP Gerçeği...” başlıklı yazısında, HDP’ye oy vermeyi düşünenleri rahatlatmak için birçok gerekçe sıralıyor, ama bu haliyle yazı HDP’ye oy verin der gibi olunca, toparlamak gereği hissediyor olmalı ki, yazıyı şöyle bitiriyor;
*
“Yedi:
Demek istediğim:
HDP‘ye oy verecekseniz üzülmeyin…
AKP‘den kurtulmak için bizi buraya getirenler utansın…

*
Sekiz:
Benim oyumu soracak olursanız, babamdan gelir o:
Oyum CHP’yedir…”

*
Ben de ustaya soruyorum...
*
1-“AKP den kurtulmak için bizi buraya getirenler utansın” ifadesiyle kastedilenlerin içinde, zaman zaman sizin de yazılarınızda “CHP Pes diyerek” belirttiğiniz üzere CHP başta olmak üzere muhalefet partileri de yok mu?
*
2- Benim oyumu soracak olursanız, babamdan gelir “Oyum CHP’yedir” diyorsunuz, oy verilecek parti babadan oğul’a miras gibi geçer mi, oy takım tutar gibi verilir mi, babanızın zamanındaki CHP ile bugünkü CHP aynı mı, sizin kendi görüş ve değerlendirmeleriniz yok mu?
*
3- Bu nedenle hiç anayı babayı karıştırmadan "ben oyumu CHP’ye vereceğim" deseniz daha doğru değil mi?
*
4- Babamın partisi neyse ona oy veririm mantığıyla baktığımızda, AKP’ye oy veren sağ eğilimli seçmene, neden hala bu partiye oy vermeye devam ediyor diye kızmak mümkün mü?

Mustafa Tuğrul Turhan




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder